[1] احمدی، زهرا؛ شفیعی نیکآبادی، محسن؛ وکیل الرعایا، یونس؛ “تاثیر نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه شرکت با تاکید بر نقش تعدیلگری تلاطم بازار(شرکت های کوچک و متوسط تولیدی شهر سمنان”، فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، شماره 32، صص 92-73، 1397.
[2] بشلیده، کیومرث؛ ارشدی، نسرین؛ سخراوی، رضا؛ “بررسی رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان شناختی و نوآوری سازمانی، با توجه به نقش میانجیگری یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران”، مدیریت بر آموزش سازمانها، شماره 5، صص 188-163، 1395.
[3] بنیادی نائینی، علی؛ والی، فرزانه؛ عزیزی، محمدحسن؛ احسنی زاده، سامان؛ “بررسی رابطه بین مولفههای فرهنگ یادگیری سازمانی و ایجاد اثربخشی در سازمان با متغیر میانجی نوآوری سازمانی”، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع)، شماره 8، صص 211-187، 1395.
[4] رمضانپور نصیرمحله، احمد؛ همایونفر، مهدی؛ “تبیین نقش میانجی نوآوری در رابطه مدیریت دانش و مزیت رقابتی شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد شبکه عصبی و مدلسازی معادلات ساختاری”، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، شماره 24، صص 69-42، 1399.
[5] سپهوند، رضا؛ عارفنژاد، محسن؛ “بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری در شرکت زمزم اصفهان”، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، شماره 6، صص 82-59، 1393.
[6] سیدی، سیدمسعود؛ شهیدی، نیما؛ شرفی، رسول؛ “امکانسنجی بکارگیری مدیریت کیفیت فراگیر بهمنظور ایجاد نوآوری در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز”، فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، شماره 3، صص 70-55، 1391.
[7] قربانی، محمود؛ نیشابوری، حمیدرضا؛ عرفانیان خانزاده، حمید؛ یعقوبی، محسن؛ “بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین تسهیم دانش و قابلیت نوآوری سازمانی”، پژوهشهای مدیریت عمومی، شماره 9، صص 168-135، 1395.
[8] کریمی زارچی، محمد؛ فتحی، محمدرضا؛ رئیسی نافچی، سمانه؛ “ارائه مدل توانمندسازهای نوآوری فناورانه در صنایع کوچک و متوسط با بهکارگیری روش مدلسازی ساختاری-تفسیری”، فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی، شماره 36، صص 82-73، 1398.
[9] ممبینی، یعقوب؛ “بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر تعالی سازمانی”، توسعه سازمانی پلیس، شماره 12، صص 75-61، 1394.
[10] Alves, M.F.R.; Galina, S.V.R.; Dobelin, S.; ”Literature on organizational innovation: Past and future”, Innovation & Management Review, Vol. 26, Issue 2, pp. 324-336, 2018.
[11] Antunes, M.G.; Quiros J.T.; Justino, M.F.; ”The relationship between innovation and total quality management and the innovation effects onorganizational performance”,International Journal of quality and Reliability Management, Vol. 34, Issue 9, pp. 1474-1492, 2017.
[12] Assarlind, M.; Gremyr, I.; ”Critical factors for quality management initivates in small- andmedium- sized enterprises”,Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 25, Issue 4, pp. 397-411, 2014.
[13] Bahrami, M.A.; Kiani, M.M.; Montazeralfaraj, R.; Fallahzadeh, H.; Mohammadzadeh, M.;“The mediating role of organizational learning in the relationship of organizational intelligence and organizational agility”, Osong Public Health and Research Perspectives, Vol. 7, Issue 3, pp. 190-196, 2016.
[14] Bajaj, SH.; Garg, R.; Sethi, M.; “Total quality management: a critical literature review using Pareto analysis”, The Journal of Productivity and Performance Management, Vol.67, Issue 1, pp. 128-154, 2018.
[15] Bourke, J.; Roper, S.; ”Innovation, quality management and learning: Short-term and longer-term effecte”, Research Policy, Vol. 46, Issue 8, pp. 1505-1518, 2017.
[16] Chakraborty, A.; Mutingi, M.; Vashishth, A.; “Quality management practices in SMEs: a comparative study between India and Namibia”, Benchmarking: An International Journal, 2019.
[17] Fei Ho, T.C.; Ahmad, N.H.; Thurasamy, R.; “Learn and thou shall thrive: advancing a model of workplace familism and organizational learning capability in small and medium enterprise(SMEs) manufactures in Malaysia”, Business Strategy Series, Vol. 14, Issue 5/6, pp. 151-169, 2013.
[18] Fernandez, E.; Antelo, S.; Lopez, V.; Rey, M.; Jardon, C.M.; “Firm and industry effects on small, medium-sized and large firm performance”, Business Research Quarterly, Vol. 21, Issue 4, pp. 1-11, 2018.
[19] Hair Jr, J. F.; Hult, G. T. M.; Ringle, C.; Sarstedt, M.; A primer on partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM), Sage publications, Second Edition, 2017.
[20] Herzallah, A.M.; Gutierrez, L.; Francisco, J.; Rosas, M.; “Total quality management practices, competitive strategies and financial performance: the case of the Palestinian industrial SMEs”, Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 25, Issue 5-6, pp. 635-649, 2014.
[21] Ho, L.;“Meditation, learning, organizational innovation and performance”, Industrial Management & Data Systems, Vol. 11, Issue 1, pp. 113-131, 2011.
[22] Hock-Doepgen, M.; Clauss, T.; Kraus, S.; Cheng, C. F.; “Knowledge management capabilities and organizational risk-taking for business model innovation in SMEs”, Journal of Business Research, Vol. 130, pp. 683-697, 2021.
[23] Honarpour, A.; Joush, A.; Nor, K.M.; “Total quality management, knowledge management, and innovation: an emperical study in R&D units”, Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 29, Issue 7-8, pp. 798-816, 2017.
[24] Hung, R.Y.Y.; Lien, B.; Yang, B.; Hung, R.Y.Y.; Kuo, Y.; “Impact of TQM and organizational learning on innovation: performance in the high-tech industry”, International Business Review, Vol. 20, Issue 2, pp. 213-225, 2011.
[25] Kofler, I.; Marcher, A.; “Inter-organizational networks of small and medium-sized enterprises(SMEs) in the field of innovation: a case study of South Tyrol”, Journal of Small Business & Entrepreneurship, Vol. 30, Issue 1, pp. 9-25, 2018.
[26] Lagrosen, S.; Lagrosen, Y.; “Trust and quality management. Perspectives from marketing and organizational learning”,Total quality management, Vol. 23, Issue 1, pp. 13-26, 2012.
[27] Liao, Sh.; Chang, W.J.; Hu, D.; Yueh, Y.; “Relationships among organizational culture, Knowledge acquisition, organizational learning and organizational innovation in Taiwan banking and insurance industries”, The International of Human Resource Management, Vol. 23, Issue 1, pp. 52-70, 2012.
[28] Liao, Sh.; Chen, Ch.; Hu, D.; Chung, Y.; Liu, Ch.; “Assessing the influence of leadership style, organizational learning and organizational innovation”, Leadership & Organization Development Journal, Vol. 38, Issue 5, pp. 590- 609, 2017.
[29] Magd, H.; Karyamsetty, H.; “Organizational Sustainability and TQM in SMEs: A Proposed Model”, European Journal of Business and Management, Vol. 13, Issue 4, pp. 88-96, 2021.
[30] Makanyeza, CH.; Dzvuke, G.; “The influence of innovation on the performance of small and medium enterprises in zimbabwa”, Journal of African Business, Vol. 16, Issue 1-2, pp. 198-214, 2015.
[31] Morales, V.J.G.; Barrionuevo, M.J.; Gutierrez L.G.; “Transformational leadership influence organizational performance through organizational learning and innovation”, Journal of Business Research, Vol. 65, Issue 7, pp. 1040-1050, 2012.
[32] Morales, V.J.G.; Moreno, A.R.; Montes, F.J.L.; “Effects of technology absorptive capacity and technology proactivity onorganizational learning, innovation and performance: An Empirical Examination”, Technology Analysis & Strategic Management, Vol. 19, Issue 4, pp. 527-558, 2007.
[33] Mushtaq, N.; Peng, W. W.; “Can TQM Act as Stimulus to Elevate Firms’ Innovation Performance?: An Empirical Evidence From the Manufacturing Sector of Pakistan”, SAGE Open, Vol. 10, Issue 4, pp. 1-20, 2020.
[34] Neefe, D.O.; Comparing levels of organizational learning maturity of colleges and universities participating in traditional and non-traditional (Academic quality improvement project) accreditation processes, Unpublished thesis, University of Wisconsin-Stout Menomonie, WI 5475, 2001.
[35] Rasheed, M.A.; Shahzad, KH.; Conroy, CH.; Nadeem, S.; Siddique, M.U.; “Exploring the role of employeer voice between high-performance work system and organizational innovation in small and medium enterprises”, Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 24, Issue 4, pp. 670-688, 2017.
[36] Reyes, J.A.; Yu, M.; Kumar, V.; Upadhyay, A.; “Total quality environmental management: adoption status in the Chinese manufacturing sector”, The TQM Journal, Vol. 30, Issue 1, pp. 2-19, 2018.
[37] Singh, R.K.; “Analyzing the interaction of factors for success of total quality management in SMEs”, Asian Journal on Quality, Vol. 12, Issue 1, pp. 6-19, 2011.
[38] Soto-Acosta, P.; Popa, S.; Palacios-Marques, D.; “E-Business, organizational innovation and firm performance in manufacturing SMEs: an empirical study in spain”, Technological and Economic development of economy, Vol. 22, Issue 6, pp. 885-904, 2016.
[39] Suseno, Y.; Salim, L.; Setiadi, P.; “Local contexts and organizational learning for innovation in an emerging economy: the case of two Malaysian firms in Indonesia”, Asia Pacific Business Review, Vol. 23, Issue 4, pp. 509-540, 2017.
[40] Sustanto, E.M.; “The influence of organizational creativity on organizational innovation of universities in East Java, Indonesia”, Asia Pacific Management Review, Vol. 22, Issue 3, pp. 128-135, 2017.
[41] Ulyah, F.; Toha, A.; Sasongko, S.; “Driving Force of TQM in Improving SME's Performance: The Roles of Innovation and Spiritual Capital. Regional Dynamic”, Journal of Policy and Business Science, Vol. 1, Issue 1, pp. 38-47. 2020.
[42] Vanichchinchai, A.; Igel, B.; “The impact of total quality management on supply chain management and firm supply performance”, International Journal of Production Research, Vol. 49, Issue 11, pp. 3405- 3424, 2011.
[43] Wang, C.L.; Ahmed, P.K.; “The development and validation of the organizational innovativeness construct using confirmatory factor analysis”, European Journal of Innovation Management, Vol. 7, Issue 4, pp. 303-313, 2004.
[44] Yazdani, B.; Attarfar, A.; Shahin, A.; Kheradmandnia, M.; “The Imoact of TQM practices on organizational learning case study: Automobile part manufacturing and suppliers of Iran”, International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 33, Issue 5, pp. 1-20, 2016.
[45] Zalbst, P.; J., K.W.G.; Abshire, R.D.; Sower, V.E.; “Relationships among market orientation, JIT, TQM, and agility”, Industrial Management & Data Systems, Vol. 110, Issue 5, pp. 637-658, 2010.