[1] آراستی، محمدرضا؛
پورکرمی، آزیتا؛ قریشی، بابک؛
"شناسایی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری بنگاههای اقتصادی، مطالعه موردی: شرکتهای اتوماسیون صنعتی ایران"، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره 4، شماره 15، صص 30-1، پاییز 1388.
[2] اسدپور، مرتضی؛ کارگر، مهناز؛ "بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و نوآوری مدیریتی در موفقیت شرکتهای دانش بنیان، مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان"، فصلنامه رشد فناوری، دوره 11، شماره 43، صص 79-71، 1394.
[3] بوشهری، علیرضا؛ ارزیابی نوآوری، انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقات دفاعی، 1382
[4] تید، جو؛ بسنت، جان(ترجمه: آراستی، محمدرضا و همکاران)؛ مدیریت نوآوری، یکپارچهسازی تغییرات فناورانه، بازار و سازمان، تهران، رسا، 1394.
[5] حافظ نیا، محمدرضا؛ مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران، انتشارات سمت، 1385.
[6] خمسه، عباس؛ بخشی، نیر؛"ارزشیابی و مقایسه مولفههای مدیریت نوآوری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو"، کنفرانس بینالمللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت، 1393.
[7] خمسه، عباس؛ باغبان، فاطمه؛"ارزشیابی و تحلیل موفقیت فرایند مدیریت نوآوری در صنعت برق و رتبهبندی عوامل موثر بر آن با AHP"، ششمین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت، بروکسل، 2016.
[8] غفاری آشتیانی، پیمان؛ پیرمحمدی، فاطمه؛ نوآوری سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط، ماهنامه تدبیر، سال نوزدهم، شماره 199، 1387.
[9] سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه؛ روشهای تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگه، چاپ دوم، 1378.
[10] Afuah, A.; Innovation management: strategies, Implementations and Profits, New York, Oxford University press, 1998.
[11] Chin., W.W.; Marcolin, B.; Newsted, P.; “A partial least squares latent variable modeling approach for measuring interaction effects: Results from a Monte Carlo simulation study and voice mail emotion/adoption study”, Proceedings of the 17th International Conference on Information Systems, Cleveland, Ohio, 1996.
[12] Fornell, C.; Larcker, D. F.; “Evaluating structural equations models with observable variables and measurement error”, Journal of Marketing Research, Vol. 18, No. 1, pp. 39-50, 1981.
[13] Hair, J. F.; Anderson, R. E.; Tatham, R. L.; Black, W. c.; Multivariate Data Analysis, 4th ed., Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ, 1995.
[14] Hair, J.F.; Black, W.C.; Babin, B.J.; Anderson, R.E.; Tatham, R.; Multivariate Analysis, 6th ed., New Jersey: Pearson Education Inc., 2006.
[15] Jimens, J. D.; Sanz Valle, R.; Hernandez Espillardo, M.; “Fostering Innovation the Role of Market Orientation and Organizational Learning”, European Journal of Innovation Management, Vol. 11, No. 3, pp: 389-412, 2008.
[16] Khamseh, A.; Bakhshi, N.; “Evaluation and Comparison of Innovation Management Factors in Automptive After Sale Services Industry in Iran”, Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, Vol.5, Issue 1, pp. 672-684, 2015.
[17] Kim, L.; Nelson, R.; Technology Learning & Innovation, Cambridge, University Press, Cambridge, 2008.
[18] Kline, R. B.; Principles and practice of structural equation modeling, Second ed., 2011.
[19] Mainzer, K.; Interdisiplinarity and innovation dynamics On convergence of research, technology, economy, and society, Poiesis and Praxis, Vol. 7,
Issue 4, pp. 275-289, 2011.
[20] Tidd, J.; Bessant, J.; Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational change, 4th ed., c 2009.