[1] تید، جو؛ بسنت، جان(ترجمه: آراستی، محمدرضا، دیگران)؛ مدیریت نوآوری- جلد اول: یکپارچهسازی تغییرات فناورانه، بازار و سازمان، تهران، موسسه خدمات فرهنگی رسا،1391.
[2] جهانگیر، مصطفی؛ خوراکیان، علی؛ لگزیان، محمد؛ "بررسی تاثیر تعلق خاطر کاری بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی اشتراکگذاری خطاها"، نشریه مدیریت نوآوری، شماره 5، صفحه 52-29، 1395.
[3] دانش فرد، کرم اله؛ اولویتبندی نقش ساختارهای دانشمحور پایه و پشتیبان در فرایند نوآوری در شرکتهای دانشبنیان، فصلنامه علمی و پژوهشی ابتکار و خلاقیت در علم انسانی، دوره 5، صفحه 248-217، 1395.
[4] رادفر، رضا؛ خمسه، عباس؛ مدیریت تکنولوژی، انتشارات علمی و فرهنگی، 1395.
[5] رحمان سرشت، حسین؛ هاشمی، سید کمال؛ "عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در شرکتهای عمرانی ایران"، دوفصلنامه دانشگاه شاهد، پاییز و زمستان 1391.
[6] رحمان سرشت، حسین؛ مدیریت راهبردی(استراتژیک) در اندیشه نظریهپردازان، تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ اول، 1383.
[7] زارعی، علیاصغر؛ نسیمی، همایون؛ "مدیریت نوآوری در صنعت نفت"، فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، موسسه مطالعات بینالمللی انرژی، شماره 1، 1386.
[8] سلطانی تیرانی، فلورا؛ نهادی کردن نوآوری در سازمان، چاپ اول، تهران، مؤسسه خدمات فرهنگی رسا، 1378.
[9] سلطانی، شهره؛ حسینی، جمال؛ میردامادی، مهدی؛ "شناسایی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع غذایی کوچک روستائی استان تهران"، اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال بیستم، شماره 77، 1391.
[10] عمانی، احمدرضا؛ سلمان زاده، سیروس؛ شناسایی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات دامی در مناطق روستایی استان خوزستان، فصلنامه روستا و توسعه، شماره 4، 1392.
[11] فرخی زاده، فرشید؛ دری نوکورانی، بهروز؛ کسایی، مسعود؛ بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید(مورد مطالعاتی- شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمس آباد تهران)، نشریه علوم تربیتی و روانشناسی، 1395.
[12] مندگاری بامکان، علیمحمد؛ تبیین نقش تکنیک های مدیریت نوآوری و عاملان نوآوری در اقتصاد دانش محور در پارک علم و فناوری یزد، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، 1394.
[13] Burt, R.S.; “Interpretational Confounding of Unobserved Variables in Structural Equation Models”, Sociological Methods and Research, 1976.
[14] Chin. W.W.; Marcolin, B.; Newsted, P.; “A partial least squares latent variable modeling approach for measuring interaction effects: Results from a Monte Carlo simulation study and voice mail emotion/adoption study”, Proceedings of the 17th International Conference on Information Systems, Cleveland, Ohio, 1996.
[15] Drucker, Peter F.; “The Discipline of innovation”, Harvard Business Review, Vol. 80, No. 8, pp. 95-102, 2002.
[16] Gallagher, D.; Ting, L.; Palmer, A.; “A Journey into the Unknown: Taking the Fear out of Structural Equation Modeling with AMOS for the First-Timer User”, The Marketing Review, pp. 255-275, 2008.
[17] Hair, J.F.; Black, W.C.; Babin, B.J.; Anderson, R.E.; Tatham, R.; Multivariate Analysis (6th ed.), New Jersey: Pearson Education Inc, 2006.
[18] Isaksen, S.; Tidd, J.; Meeting the Innovation Challenge: Leadership for transformation and growth, New York, John willey & Sons, ltd, 2006.
[19] Kumar, V.; Smart, P. A.; Maddern, H.; Maull, R. S.; “Alternative Perspectives on Service Quality and Customer Satisfaction”, The Role of BPM International Journal of Service Industry Management, Vol. 19, Issue 2, 2008.
[20] Liao, S.; Chen, F.; Chih, t.; “Relationship between Knowledge inertian, organizational learning and organization innovation”, Journal of technovation, Vol. 28, pp. 183-195, 2008.
[21] Pearson, Andrall E.; “Tough-Minded way to get innovative”, Harvard Business Review, Vol. 80, No. 8, pp.117-124, 2002.
[22] Weick karl, E.; Quinn Robert, E.; “Organizational change and development”, Annual Reviews psychology, Vol. 50, pp. 361-86, 1999.