[1] آبتین، عبدالعزیز؛ “بررسی شیوههای نوین توسعه کارآفرینی در استان سیستان و بلوچستان”، مجله کار و جامعه، ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی. صص 62-50، 1390.
[2] احمدپور داریانی، محمود؛ علایی، سوسن؛ “استراتژی توسعه کارآفرینی در بخش فرهنگ(مطالعه موردی صنعت بازیهای رایانهای)”، فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره اول، دوره اول، صص 29-15، 1390.
[3] ندافی، راضیه؛ احمدوند، مصطفی؛ “شناسایی و اولویتبندی پیشرانهای توسعه کسب و کارهای نوپا با استفاده از روش شناسی کیو”، توسعه کارآفرینی، دوره دهم، شماره سوم، پاییز، صص 534-517، 1396.
[4] ربیعی، علی؛ خادمی، نجمه؛ “موانع و راهکارهای توسعه کارآفرینی در سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور مطالعه موردی اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان تهران”، مهارت آموزشی، دوره دوم، شماره هفتم، صص 51-25، 1393.
[5] داریانی، محمود؛ داوری، علی؛ نرگسی، قاسم؛ “محیط مساعد کسبوکار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران”، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شماره 61، زمستان 88 و بهار 89، صص 89-69، 1389.
[6] کرمی، شهره؛ آگهی، حسین؛ “تحلیلی بر رویکردها و مدل های توسعه کارآفرینی، در توسعه کارآفرینی کشاورزی”، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، جلد دوم، شماره دوم، تابستان 1394.
[7] اسدی سیسخت، کیهان؛ طالبی، کامبیز؛ حسینی، سیدرسول؛ “شناسایی و تحلیل راهبردهای کارآفرینانه در صنایع غذایی منتخب”، فصنامه توسعه کارآفرینی، دوره 8، شماره 4، صص 629-611، زمستان1394.
[8] شریفزاده، محمدشریف؛ عبداللهزاده، غلامحسین؛ عربیون، ابوالقاسم؛ “آسیب شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعه کسبوکار(رویکرد پدیدارشناسی)”، فصلنامه توسعه کارآفرینی، دوره 7، شماره 4، صص 859-611، زمستان 1393.
[9] عباسی، محمد؛ قورچیان، نادرقلی؛ “شناسایی عوامل موثر بر توسعه تعاونیهای دانش آموختگان”، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسللامی ایران، سال سوم، شماره 2، صص 170-143، تابستان 1388.
[10] موسوی، ستاره؛ جبل عاملی، جلال؛ بابایی، پریناز؛ "نگاهی اجمالی به ارتباط نوآوری و آموزش کارآفرینی دردانشگاهها"، کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانش بنیان، بابلسر، شرکت پژوهشی طرود شمال، 1391.
[11] بابایی هزهجان، مجتبی؛ پیران نژاد، علی؛ محمدپور زرندی، حسین؛ امیری، مجتبی؛ “شناسایی عوامل اقتصادی موثر بر کارآفرینی شهری(مطالعه موردی : شهر تهران)”، فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری، سال پنجم، شماره اول، صص 99-83، 1395.
[12] رضوی، مصطفی؛ احمدپور داریانی، محمود؛ شهریاری، سلطانعلی؛ “طراحی مدل مفهومی کارآفرینی استراتژیک بر مبنای رویکرد پیکرهبندی”، توسعه کارآفرینی، دوره هفتم، شماره اول، صص 55-37، بهار 1393.
[13] رییسی، محمد؛ بررسی و اولویتبندی استراتژیهای توسعه کارآفرینی فارغالتحصیلان دانشگاهی در شهرستان چابهار، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد چابهار، 1394.
[14] Edward, J. Chambers; Stuart E., Shaw; A Primer on Western CanadianEntrepreneurship; The Western Centre for Economic Research gratefully acknowledges the support of Western Economic Diversification Canada; No. 76, 2004.
[15] Amit, R. H.; Brigham, K.; Markman, G. D.; Entrepreneurial management as strategy, Entrepreneurship as strategy: Competing on the entrepreneurial edge, pp. 83-89, 2000.
[16] Drucker, P. F.; Wilson, G.; The essential Drucker, Oxford: Butterworth Heinemann, Vol. 81, 2001.
[17] Hitt, M. A.; Ireland, R. D.; Sirmon, D. G.; Trahms, C. A.; “Strategic entrepreneurship: creating value for individuals, organizations, and society”, The Academy of Management Perspectives, Vol. 25, No. 2, pp. 57-75, 2011.
[18] Zeqiri, Izet; ”A theoretical overview of the interactions between entrepreneurship and strategic management”, Munich Personal RePEc Archive(MPRA paper), Online at http://mpra.ub.uni-muenchen.de
/21943/ , No. 21943, pp. 1-9, 2010.
[19] Winkler, Christoph; Schulman, Stuart; Aligning Entrepreneurship Education Methods to Students' Entrepreneurial Development Levels, United States Association for Small Business and Entrepreneurship. Conference Proceedings: K1-K6. Boca Raton: Boca Raton United States Association for Small Business and Entrepreneurship, 2016.
Available in: www.ijird.com