[1] ابریشمکار، محمدمهدی؛ عبداللهی، یزید ابوبکر؛ "ارتباط میان چابکی نیروی کار و نوآوری محصول جدید(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت فناوری بالا)"، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 8، شماره 2، تابستان 1395.
[2] احمدپور، احمد، حسنیان، زینب؛ "بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران"، کنفرانس بینالمللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی، 1394.
[3] بهزادی مقدم، وحید؛ "ارزشیابی و تحلیل مولفههای مدیریت نوآوری در خدمات(مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل)"، کنفرانس بینالمللی نخبگان مدیریت، تهران، 1395.
[4] پرهیزگار، محمدمهدی؛ فروزنده دهکردی، لطفاله؛ جوکار، علی اکبر؛ درینی، ولی محمد؛ "شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی با تکیه بر پارادایم نوآوری باز(مطالعه موردی: صنعت نشر کشور)"، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، سال یازدهم، شماره 31، صص 125-101، 1392.
[5] تاجالدینی، محمدحسین؛ ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با رویکرد مدیریت نوآوری خدمات(مطالعه موردی: خدمات بانکی)، پایاننامه کارشناسی ارشد، مدیریت صنعتی-تحقیق در عملیات، نجفآباد، دانشگاه آزاد اسلامی، 1395.
[6] تید، جو؛ بسنت، جان(ترجمه: آراستی، محمدرضا؛ همکاران)؛ مدیریت نوآوری، مؤسسه خدمات فرهنگی رسا، جلد 1 و2، 1395.
[7] حسینی، میرزاحسن؛ قادری، سمیه؛ "مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی"، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 3، پیاپی 36، صص 115-89، 1389.
[8] حقانی، محمدعلی؛ "ارائه یک مدل مفهومی جهت تاثیر نوآوری بر عملکرد بانک: مطالعه موردی خدمات بانکداری الکترونیک"، نهمین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت، دی 1395، تهران.
[9] خمسه، عباس؛ شیخی، رحیم، "مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای ایساکو و سایپا یدک)"، کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت، تهران، خرداد 1395.
[10] رادفر، رضا؛ خمسه، عباس؛ مدیریت تکنولوژی، نگرشی جامع بر تکنولوژی، نوآوری و تجاری سازی، انتشارات علمی فرهنگی، 1395.
[11] رحیمنیا، فریبرز؛ پورسلیمی، مجتبی؛ بصیر، لیلا؛ "تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی(مورد مطالعه: هتلهای پنج ستاره شهر مشهد)"، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، شماره دوم، پیاپی 21، 1395.
[12] سفیدگران، بهارک؛ اسدی، اصغر؛ رضایی، یوسف؛ "رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی"، دومین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات مالی، 1389.
[13] کلهری، پرویز؛ پیلهوری، نازنین؛ "ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی نوآوری با استفاده از سیستم استنتاج فازی(مطالعه موردی شرکت رادیاتور ایران)"،سومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری، 2013.
[14] مرادی، محمود؛ یاکیده، کیخسرو؛ عبداللهیان، فرزانه؛ صفردوست، عاطیه؛ "بررسی تاثیر فرهنگ مدیریت خطا بر نوآوری سازمانی"، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره یازدهم، شماره دوم، صص 114-87، 1392.
[15] نادری ، عزتاله؛ سیف نراقی، مریم؛ روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی (با تاکید بر علوم تربیتی)، تهران، نشر ارسباران، 1390.
[16] ناصرملی، محمدحسن؛ خمسه، عباس؛ "ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخصهای مدیریت نوآوری در صنعت تجهیزات نیروگاهی و تامین انرژی(مطالعه موردی: شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا پارس)"، دوفصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی شماره بیست و پنج، بهار و تابستان 1394، صص 58-45، 1394.
[17] نوعپسند اصیل، سید محمد؛ عاشق حسینی مهروانی، مجید؛ "تاثیر فرایندهای مدیریت استعداد بر کیفیت خدمات و نوآوری کارکنان"، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، سال 23ام، شماره 75، پاییز 93، صص 38-19، 1393.
[18] هدایتی، منا؛ خمسه، عباس؛
"ارزیابی و رتبهبندی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری با مدلی بومی در صنعت نیروگاهی (تحقیق موردی: شرکت تعمیرات نیروگاهی)"؛ کنفرانس بینالمللی نخبگان مدیریت، خرداد 1395
[19] Akhisar, İlyas; Tunay, K.Batu; Tunay, Necla; “The Effects of Innovations on Bank Performance: The Case of Electronic Banking Services”, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 195, 3 July 2015, pp. 369-375, 2015.
[20] Akman, GÜLŞEN; Yilmaz, Cenciz; “Innovative capability innovation strategy and market orientation: An empirical analysis in Turkish software industry”, International Journal of Innovation Management, Vol. 12, Issue 01, March 2008
[21] A. Martı´nez-Roma´n , Juan; Gamero, Javier; A. Tamayo, Juan; “Analysis of innovation in SMEs using an innovative capability-based non-linear model: A study in the province of Seville (Spain)”, Technovation, Vol. 31, pp. 459–475, 2011.
[23] Chuang, Shu-Hui; Lin, Hong-Non; “Performance implications of information-value offering in e-service systems: Examining the resource-based perspective and innovation strategy”, The Journal of Strategic Information Systems, Vol. 26, Issue 1, March 2017, pp. 22–38, 2017.
[24] Cornaggia, Jess; Mao, Yifei; Tian, Xuan; Wolfe, Brian; “Does banking competition affect innovation?”, Journal of Financial Economics, Vol. 115, Issue 1, January 2015, pp. 189-209, 2013.
[25] Dickel, Deise Graziele; de Moura, Gilnei Luiz; “Organizational performance evaluation in intangible criteria: a model based on knowledge management and innovation management”, RAI Revista de Administração e Inovação, Vol. 13, Issue 3, pp. 211–220, July–September 2016.
[26] Faunce, T.A; Innovation, Definition of, Encyclopedia of Applied Ethics(Second Edition), pp. 731–736, 2012.
[27] Hidalgo, Antonio; D’Alvano, Luigi; “
Service innovation: Inward and outward related activities and cooperation mode”, Journal of business research,
Vol. 67, Issue 5, pp. 698-703, May 2014.
[28] Laukkanen, Tommi; “Consumer adoption versus rejection decisions in seemingly similar service innovations: The case of the Internet and mobile banking”, Journal of Business Research ,Vol. 69, Issue 7, pp. 2432-2439, July 2016.
[29] Lay Hong, Tan; Boon Cheong, Chew; Syaiful Rizal, Hamid; “Service Innovation in Malaysian Banking Industry towards Sustainable Competitive Advantage through Environmentally and Socially Practices”, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 224, pp. 52-59, 15 June 2016.
[30] Lopes, Catia Milena; Scavarda, Annibal; Hofmeister, Luiz Fernando; Thomé, Antônio M.T.; L.Vaccaro, Guilherme; “An analysis of the interplay between organizational sustainability, knowledge management, and open innovation”, Journal of Cleaner Production, Vol. 142, Part 1, pp. 476–488, 20 January 2017.
[31] Ross, Alastair; “Establishing a system for innovation in a professional services firm”, Business Horizons, Vol. 59, Issue2, pp. 137–147, March–April 2016.
[32] Saebi, Tina; J.Foss, Nicolai; “Business models for open innovation: Matching heterogeneous open innovation strategies with business model dimensions”, European Management Journal, Vol. 33, Issue 3, pp. 201-213, June 2015.
[33] Stoshikj, Marina; Kryvinska, Natalia; Strauss, Christine; “Service system and service innovation: two pillars of service science”, Procedia computer science, Vol. 83, pp. 212-220, 2016.
[34] Sukkird, Vatcharapong; Shirahada, Kunia; “
Technology challenges to healthcare service innovation in aging Asia: case of value co-creation in emergency medical support system”, Thechnology in society,
Vol. 43, pp. 122-128, November 2015.
[35] Synder, Hannah; Gustafsson, Andres; Fombelle, Paul; Kristensson, Per; “Identifying categories of service innovation: A review and synthesis of the literature”, Journal of Business Research, Vol. 69, Issue 7, pp. 2401-2408, July 2016.
[36] Thakur, Ramendra; Hale, Dena; “Service innovation: A comparative study of U.S. and Indian service firms”, Journal of Business Research, Vol. 66, Issue 8, pp. 1108–1123, 2013.
[37] Witell, Lars; Snyder, Hannah; Gustafsson, Anders; Fombelle, Paul; Kristensson, Per; “Defining service innovation: A review and synthesis”, Journal of Business Research, Vol. 9, Issue 8, August 2016, pp. 2863-2872, 2015.
[38] Zeng, Jing; Zhang, Wenqing; Matsui, Yoshiki; Zhao, Xiande; “The impact of organizational context on hard and soft quality management and innovation performance”, International Journal of Production Economics, Vol. 185, pp. 240–25, March 2017.