[1] ابراهیمپور، حبیب؛ رمضانی، محمدعلی؛ حبیبیان، سجاد؛ جانعلی زاده چوبستی، معصومه؛ "بررسی رابطه رفتارشهروندی سازمانی با آموزش کارافرینی به نیروی انسانی برای شکل گیری کارآفرینی سازمانی"،کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانش بنیان، 1391.
[2] اخوان، پیمان؛ زاهدی، محمدرضا؛ نجفی یارندی، محمدعلی؛ کارآفرینی از ایده تا عمل، نشر مدیری، چاپ اول، 1391.
[3] اخوان، پیمان؛ زاهدی، محمدرضا؛ استارت آپ، پیدایش و پرورش، انتشارات مدیریت دانش، چاپ اول، 1391.
[4] بابایی اربوسرا، ایرج؛ رستمنژاد، بهزاد؛ نیکخواه بهرامی، محمود؛ کارآفرینی، چاپ هفتم، تهران، انتشارات کتاب آوا، 1390.
[5] پژم، شهناز؛ رابطه مدیریت استعداد با انگیزش مشارکتی و سرمایه انسانی معلمان در دوره دوم مقطع متوسطه شهرستان ساوه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، 1394.
[6] توکلی، احمد؛ دهقانی سانیج، جلال؛ "بررسی عوامل تاثیرگذار بر توسعه صادرات صنعت نساجی، مجله دانش و توسعه"، سال هجدهم، شماره 31، 1389.
[7] حمیدی اطهری، مسعود؛ "بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری(اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر)"، نشریه صنعت حمل و نقل دریایی، سال سوم، شماره 1، صص 66-58، 1396.
[8] حیدری، حمیدرضا؛ بررسی رابطه بین سرمایه فکری و مدیریت دانش در کارکنان بانک ملی شهرستان ساوه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات ساوه، 1392.
[9] حیدری مکرر، حمید؛ محبی، زهرا؛ "بررسی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در مناطق روستایی"، کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانشبنیان، دانشگاه مازندران، 1391.
[10] زاهدی، محمدرضا؛ "رویکرد نوین آینده پژوهی در عرصه کارآفرینی"، همایش ملی آینده پژوهی، 1388.
[11] زاهدی، محمدرضا؛ قربانی، سعید؛ "توسعه و تحول علم و فناوری در یک سازمان دانش بنیان از منظر سرمایه فکری"، همایش قزوین، 1397.
[12] زاهدی، محمدرضا؛ جوادی کمنی، سکینه؛"رویکرد جریان دانش و نقش آن در کارآفرینی سازمانی"، دوره 08، شماره 3، شماره پیاپی 24، صص 75-63، پاییز 1397.
[13] زاهدی، محمدرضا؛ حسنوی، رضا؛ حاج قاسمی، رضا؛ دهقان ده جمالی، حسن؛ "طراحی مدل سرمایه فکری درسازمانهای پژوهش محور"، فصلنامه مطالعات بینرشتهای دانش راهبردی، 1395.
[14] شیرزادی، کرامت اله؛ رابطه بین رویکردهای آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه از دیدگاه دانشجویان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان، 1393.
[15] صادق، مریم؛ رابطه فرهنگ با کارآفرینی دانشجویان علوم تربیتی دانشگا الزهرا (س)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا، 1394.
[16] صادقی، مهدی؛ ملکی نیا، عماد؛ "ارزیابی دانشجویان از محیط کارآفرینانه و تببین رابطه آن با قصد کارافرینانه"، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، دوره 16، شماره 59 (1)، صص 89-69، 1390.
[17] طالبی، کامبیز؛ داوری، علی؛ دهقان نجم آبادی، عامر؛ "شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان"، مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، دوره 22، شماره 71، صص 48-19، 1392.
[18] محسنی، عادل؛ موسوی، سیدحسن؛ جمالی، محمد؛ "نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان"، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 69، صص 80-63، 1392.
[19] مهدیزاده طاهری، حامد؛ بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، 1393.
[20] مهدوی مزده، محمد؛ بانک، مائده؛ زاهدی، محمدرضا، پور مسگر، مجید؛ "تعیین شاخصهای تاثیرگذاردر کارآفرین بودن دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی دانشگاهها از این منظر"، فصلنامه سیاستگذاری علم و ، دوره 6، صص 98-81، 1392.
[21] نویدی، امیر؛ شوقی، بهزاد؛ رنجبری، محمد؛ عسگرانی، مرتضی؛ "تاثیر سبکهای رهبری بر فناوری رد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی"، فصلنامه علمی و پژوهشی رهبری و مدیریت آموزشی، 1395.
[22] Bontis, N.; “Intellectual Capital: An exploratory study that develops measure and models”, Management Decision, Vol. 36, No. 2, pp. 63-76, 1998.
[23] Bontis, N.; Chua Chong Keow, W.; Richardson, S.; “Intellectual Capital and Business Performance in Malaysian Industries”, Journal of Intellectual Capital, Vol. 1, No. 1, pp. 58-100, 2000.
[24] Fernándeza, M.; Carmen Díaz, M.; González-Rodríguez,Rosario;Simonetti, Biagio;“Top management team's intellectual capital and firm performance”, European Management Journal, Available online 3 April 2015.
[25] Hussain , Rahim; Amjad Al Nasser; Yomna K., Hussain; “Service quality and customer satisfaction of a UAE-based airline: An empirical investigation”, Journal of Air Transport Management, Available online 13 October 2015.
[26] Gözükara, İ.; Şimşek, O. F.; “Linking Transformational Leadership to Work Engagement and the Mediator Effect of Job Autonomy: A Study in a Turkish Private Non-Profit University”, Procedia-Social and Behavioral Sciences, No. 195, pp. 963-971, 2015.
[27] Kia, H.; Danaei, A.; Normohammadi, M.; “An empirical study on relationship between intellectual capital and organizational entrepreneurship: A case study of Islamic Azad university of Semnan. Management Science Letters”, Vol. 3, Issue 5, pp. 1339-1344, 2013.
[28] Ling, Ya-Hui; “The influence of intellectual capital on global initiatives”, VINE, Vol. 42 Issue 1, pp.129 – 144, 2012.
[29] Li, Yong-Quan; Chih-Hsing, Sam Liu; “The role of problem identification and intellectual capital in the management of hotels’ competitive advantage-an integrated framework”, International Journal of Hospitality Management, Available online 26 May 2018.
[30] Martines, I.; The Importance of Intellectual Capital in Organization, Dissertation Abstract PH.D, university of Glomorgan Business School, Ponty pridd UK, 2009.
[31] Puhakka, V.; “Versatile and flexible use of intellectual capital in entrepreneurial opportunity discovery”, Journal of Management Research, Vol. 2, No. 1, E3, 2010.
[32] Ramos-Rodríguez, A. R.; Medina-Garrido, J. A.; Lorenzo-Gómez, J. D.; Ruiz-Navarro, J.; “What you know or who you know? The role of intellectual and social capital in opportunity recognition”,International Small Business Journal, vol. 28, Issue 6, pp. 566-582, 2010.
[33] Sardeshmukh, S. R.; Corbett, A. C.; “The duality of internal and external development of successors”, opportunity recognition in family firms. Family Business Review, Vol. 24, Issue 2, pp. 111-125, 2011.
[34] Sides, E. C. H. T.; What is organization development Cases and Exercises in Organization Development & Change, 2017.
[35] Sohrabi, A.; Considering the impeders of export development in Iranian sweet and chocolate industry based on Porter's national diamond model, MS Dissertation in University of Tehran. (in Persian), 2017.
[36] Tan, Q.; Sousa, C. M.; “Leveraging marketing capabilities into competitive advantage and export performance”, International Marketing Review, Vol. 32, Issue 1, 2015.
[37] Zahedi, M. R.; Ramezan, M.; Hajighasemi, R.; “Prioritizing the Components of Intellectual Capital in Technology-based Organizations Using the FGAHP Method”, International Academic Journal of Organizational Behavior anHuman Resource Management, Vol. 6, No. 1, pp. 1-23, 2019.
[38] Zahedi, M. R.; Papoli, Sh.; “Studying the Relationship between the Knowledge Management Processes and Intellectual Capital in a KnowledgeBased Research Center”, International Journal of Research in Business Studies and Managent, Vol. 5, No. 12, pp. 1-19, 2018.