دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تعداد مقالات: 6
مقاله علمی-پژوهشی
بررسی تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیتهای بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط
صفحه 3-16
پیش بینی قمیت خودرو های تولید داخل در بازار بر اساس مدل سیستم داینامیک
صفحه 17-26
ضرورتها و رویکردهای استانداردسازی یک فناوری نوظهور: مطالعه تطبیقی استانداردسازی فناوری نانو در کشورهای منتخب
صفحه 29-48
ارایه مدلی برای ارزیابی موفقیت تجاری سازی فناوری
صفحه 49-74
مدلسازی و سطحبندی عوامل اثرگذار بر رشد کسب و کارهای کارآفرینان قعر هرم (مورد مطالعه کمیته امداد امام خمینی ره)
صفحه 75-88
تحلیل و پیشبینی تعداد ناوگان هوایی ایران با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستمها
صفحه 89-104