دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
نویسنده = محمدرضا زاهدی
تعداد مقالات: 5
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تجاریسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان حوزه زیستفناوری با استفاده از تکنیک دنپ
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1402
کاربرد بلاکچین به منظور ارتقای مدیریت منابع انسانی در سازمان ها ، مطالعه موردی یکی از دانشگاه های کشور
دوره 21، شماره 54، دی 1402، صفحه 57-76
طراحی و پیادهسازی مدل سنجش آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان دانشمحور(مطالعه موردی در یک مرکز تحقیقاتی ایرانی)
دوره 18، شماره 40، تیر 1399، صفحه 65-76
نقش و تأثیر عوامل سرمایه مشتری در تشخیص و توسعه فرصتهای کارآفرینی در شرکت کرمان خودرو
دوره 18، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 41-52
سنجش میزان تاثیر سرمایه اجتماعی سازمانی بر نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران خودرو)
دوره 17، شماره 37، آذر 1398، صفحه 37-44