دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 5 (1386)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تعداد مقالات: 6
مقاله علمی-پژوهشی
ارائه مدل نوآوری مبتنی بر مشتری با تمرکز بر روی مراحل اولیه فرآیند نوآوری محصول؛ در پارادایم نوآوری باز
صفحه 5-20
مدل تجاری سازی دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی مبتنی بر مطالعه تطبیقی
صفحه 21-36
بررسی ظرفیت جذب دانش و فناوری صنایع تولیدی و خدماتی (بررسی موردی شرکتهای دارویی و بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
صفحه 37-50
مدلی علّی برای اقدامات موجود در مدیریت چرخه حیات سیستمهای اطلاعاتی(مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده سیستمهای اطلاعاتی شهر تهران)
صفحه 51-72
شناسایی چالشها و راهکارهای موفقیت تحقیق و توسعه(مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران)
صفحه 73-86
رویکرد نوین نوآوری باز:مفاهیم، پیشینه تحقیقاتی و افق های پیش رو
صفحه 87-100